Dag 3 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu Dag 3 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu

Dag 3 in Dublin

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

29 Augustus 2018 | Ierland, Dublin

English version below

-----------------------------

KLEINE UPDATE! Ik ben vandaag langsgegaan bij mijn stage om te kijken of zij wat voor mij kunnen regelen qua woonruimte en goed nieuws! Komend weekend is er een festival waar Amnesty naartoe gaat en er komt misschien een plek vrij die ik kan innemen. Dit zou dus betekenen dat ik vrijdag tot en met zondag op het festival ga kamperen. Mocht dit niet kunnen dan moet ik voor het weekend een hostel boeken en anders hoef ik alleen morgenavond in een hostel te slapen. Ik ga morgen overdag mee naar het festivalterrein om alvast mee wat dingen op te bouwen en iedereen wat beter te leren kennen. Voor volgende week gaat mijn stagebegeleidster kijken of haar woongenoot bij haar op de kamer kan slapen zodat ik in de andere kamer kan slapen. Ik kan in ieder geval 7 september tot en met 23 september in haar flat midden in het centrum verblijven, aangezien zij dan zelf weg is. Mocht het voor volgende week niet lukken dan kan ik tot 7 september nog bij Frans en Leanne blijven. Ook ga ik morgen bij een collega kijken die een kamer overheeft. Dit is 30 minuten met de bus van het centrum af, maar dit lijkt me geen probleem. Als het me bevalt, kan ik hier tot het einde van mijn stageperiode blijven. Wordt allemaal opgelost dus! Ook heb ik vandaag op een Facebookpagina voor internationale studenten in Dublin een bericht geplaatst of er mensen zijn die zin hebben om samen wat te ondernemen. Ik heb hier al een aantal reacties op gehad en ben vandaag met een Mexicaans meisje, Sofia, wezen eten bij het Hard Rock Cafe en daarna hebben we nog een drankje gedaan bij Temple Bar. Onze eerste Guinness in Dublin! Het komt hier dus helemaal goed met mij.

-----------------------------

SMALL UPDATE! Today I dropped by at Amnesty International to see if they could help me out with finding a room and guess what... This weekend Amnesty will be working at a festival and they maybe have a free spot for me. This means that in case I can get the free spot I will be camping at the festival from Friday till Sunday. If this is not possible I will have to book a hostel for the weekend, but otherwise I will only have to stay at a hostel tomorrow night. Tomorrow I will go to the festival with Amnesty to help prepare some stuff and get to know everyone. For next week Pina, my contact at Amnesty, is going to discuss with her flatmate if she can stay in her room so that I can have the other room. I can at least stay in her flat in the city centre from 7 till 23 September because she will be away for that period. If it's not possible to stay there next week I can spend another few days till 7 September at Frans and Leanne. I will also be viewing a room at a colleague's house tomorrow. She has a spare room which is 30 minutes by bus to the city centre. This doesn't seem like a problem to me. If I like it I can stay here until the end of my internship. So, problem solved! Today I also posted a message in a Facebook group for international students in Dublin to see if some people would like to hang out sometime. Several people responded and today I had dinner at the Hard Rock Cafe with a Mexican girl, Sofia, and after that we went to Temple Bar for another drink. Our first Guinness in Dublin! As you can see, no worries and everything will be fine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Stage Dublin

Stage van 5 maanden bij Amnesty International in Dublin.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2019

Week 17/18 in Dublin

06 Januari 2019

Home sweet home

17 December 2018

Week 16 in Dublin

10 December 2018

Week 15 in Dublin

03 December 2018

Week 14 in Dublin
Britt

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 10905

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 Januari 2018

Stage Dublin

Landen bezocht: