Week 3 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu Week 3 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu

Week 3 in Dublin

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

16 September 2018 | Ierland, Dublin

English version below

-----------------------------

Mijn derde week in Dublin was aan de ene kant een vervelende week en aan de andere kant een hele leuke week. Ik ben namelijk ziek geweest en ik wilde me eigenlijk niet meteen al ziek melden op stage, dus ben ik gewoon naar het kantoor gegaan, maar hier werd me verteld om een paar dagen rust te nemen en naar huis te gaan. Dit heb ik dus ook gedaan, maar als het enigszins ging, ben ik toch gewoon gaan werken. Verder heb ik heel veel tijd doorgebracht op de bank met Percy, de kat, maar gelukkig heb ik op de momenten dat ik me goed genoeg voelde ook leuke dingen kunnen doen. Zo ben ik naar Bray geweest en heb ik weer een hoop nieuwe studenten leren kennen. Een kort verslagje, maar al met al dus toch een hele leuke week. Zie hieronder nog een paar mooie foto's van mijn bezoekje aan Bray.

-----------------------------

My third week in Dublin was a bad week on one hand, but on the other hand it was a very nice week as well. I've been sick and I actually didn't want to call in sick at work already, so I just went to the office, but here I was told to take some rest for a few days and go home. I took their advice, but when I was feeling good enough I went to the office anyway. I've spent a lot of time lying on the couch with Percy, the cat, but luckily I've been able to do some fun things as well when I felt good enough. I've been to Bray and I met a lot of new students. A short update, but overall still a very nice week. See some pictures of my visit to Bray below.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Stage Dublin

Stage van 5 maanden bij Amnesty International in Dublin.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2019

Week 17/18 in Dublin

06 Januari 2019

Home sweet home

17 December 2018

Week 16 in Dublin

10 December 2018

Week 15 in Dublin

03 December 2018

Week 14 in Dublin
Britt

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 10888

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 Januari 2018

Stage Dublin

Landen bezocht: