Week 8 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu Week 8 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu

Week 8 in Dublin

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

21 Oktober 2018 | Ierland, Dublin

English version below

-----------------------------

Deze week was weer een normale stageweek waarin ik vooral bezig ben geweest met het Metropolis festival dat volgend weekend plaatsvindt en met het werven van vrijwilligers voor de U2 concerten die over 2 weken zullen gaan plaatsvinden. Vrijdagavond ben ik maar eens een keer niet opstap gegaan, maar ben ik naar de bioscoop geweest naar de film "A Star Is Born". Zaterdag ben ik met 9 andere studenten de Greystones to Bray Cliff Walk wezen doen. Dit is een wandeltocht van 7 kilometer van Greystones naar Bray door de prachtige cliffs. Na de tocht zijn we in Bray lekker wat wezen eten en drinken en daarna zijn we weer terug naar Dublin gegaan (zie foto's en video's hieronder). Vandaag ben ik even wezen shoppen. Ik ben hier namelijk toch wat kilootjes aangekomen waardoor ik niet meer in al mijn kleren pas. De rest van de avond doe ik het lekker rustig aan en morgen begint gaan we weer aan het werk.

PS De foto's van vorige week staan nu ook in het verslag.

-----------------------------

This week was a normal working week which I spent mostly on the Metropolis festival which is taking place next week and recruiting volunteers for the U2 concerts which are taking place in 2 weeks. On Friday night I decided to do something else than go out, so I went to the cinema to see the movie "A Star Is Born". On Saturday I did the Greystones to Bray Cliff Walk with 9 other students. This is a 7 kilometer hike from Greystones to Bray through the beautiful cliffs. After the hike we had some nice food and drinks in Bray and after that we went back to Dublin (see pictures and videos below). Today I went shopping. I gained some weight here, so I didn't fit into all my clothes anymore. The rest of the evening I'm gonna take it easy and tomorrow we're back to work again.

PS The pictures of last week are in there too now.





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Stage Dublin

Stage van 5 maanden bij Amnesty International in Dublin.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2019

Week 17/18 in Dublin

06 Januari 2019

Home sweet home

17 December 2018

Week 16 in Dublin

10 December 2018

Week 15 in Dublin

03 December 2018

Week 14 in Dublin
Britt

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 10899

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 Januari 2018

Stage Dublin

Landen bezocht: