Dag 2 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu Dag 2 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Dublin

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

28 Augustus 2018 | Ierland, Dublin

English version below

-----------------------------

Na een goede nachtrust ben ik vanochtend fris en fruitig opgestaan om samen met Frans op zijn werk te gaan ontbijten. Frans werkt bij Google en het leek me erg leuk om het bedrijf een keer te zien. Na een wandelingetje van 20 minuten kwamen we aan bij Google en ik keek mijn ogen uit. Niet alleen was het bedrijf zelf mega groot, maar ook het buffet waar ik mijn ontbijtje mocht gaan samenstellen, was ongelooflijk uitgebreid. Na een lekker bakje aardbeienyoghurt met fruit en noten moest Frans aan het werk en kon ik zelf op pad gaan. Aangezien Leanne en Frans allebei tot laat zouden werken, had ik de hele dag om zelf wat te ondernemen. Ik besloot toch maar om eerst terug naar huis te gaan en nog wat rond te zoeken naar kamers, maar na een paar uur had ik er wel genoeg van om binnen naar mijn laptopschermpje te zitten kijken. Ik was tenslotte nog niet in het centrum geweest en aangezien ik toch alleen moest eten, besloot ik naar Grafton Street te lopen en daar wat te eten. Eenmaal in het centrum aangekomen kon ik het natuurlijk niet laten om bij de eerste de beste McDonald's een lekker portie kipnuggets te gaan halen (de echte cultuursnuiver in mij kwam naar boven). Gelukkig had ik toch al een half uur gelopen en moest ik ook nog een half uur teruglopen, dus een vette hap kon er wel bij. Na een hapje te hebben gegeten heb ik nog even genoten van de straatmuzikanten in Grafton Street en ben ik langzaamaan weer teruggelopen naar huis. De rest van de avond ga ik lekker doorbrengen op de bank voor de tv om de spierpijn van het gesjouw met de koffers gisteren maar even niet te voelen. Morgen weer een kleine update!

-----------------------------

After enjoying a good night's rest I woke up this morning with fresh courage to go and have breakfast with Frans at his work. Frans works at Google and I thought it would be nice to see what the company looks like. After a 20 minute walk we arrrived at Google and I couldn't believe my eyes. Not only the company itself was enormous, also the buffet where I was supposed to get my breakfast was huge. After a delicious bowl of yoghurt with fruit and nuts Frans had to go to work and I had the time to myself. Since Leanne and Frans were both working till late in the evening, I had the entire day to myself. I decided to first go home and look for rooms, but after a few hours I was tired of sitting inside staring at my laptop. I hadn't been in the city centre yet and since I had to take care of dinner for myself, I decided to walk to Grafton Street and grab a bite there. Of course when I arrived in the city centre I couldn't resist going to McDonald's and get myself some chicken nuggets (I'm such an explorer). Luckily I had already been walking for 30 minutes and I still had to walk 30 minutes back, so some greasy snack wouldn't do that much damage. After grabbing a bite I enjoyed the street musicians on Grafton Street for a while and slowly walked back home. I will spend the rest of the evening lying on the couch watching some tv to not feel the sore muscles from carrying around my suitcases the entire day yesterday for a while. Tomorrow another small update!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Stage Dublin

Stage van 5 maanden bij Amnesty International in Dublin.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2019

Week 17/18 in Dublin

06 Januari 2019

Home sweet home

17 December 2018

Week 16 in Dublin

10 December 2018

Week 15 in Dublin

03 December 2018

Week 14 in Dublin
Britt

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 542
Totaal aantal bezoekers 10920

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 Januari 2018

Stage Dublin

Landen bezocht: