Dag 4 in Dublin - Reisverslag uit Stradbally, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu Dag 4 in Dublin - Reisverslag uit Stradbally, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu

Dag 4 in Dublin

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

30 Augustus 2018 | Ierland, Stradbally

English version below

-----------------------------

Vandaag was alweer mijn vierde dag in Dublin. Ik ben gisteren door Pina, mijn stagebegeleidster, uitgenodigd om vandaag mee te gaan helpen met dingen opzetten op het grootste festival van Ierland, het Electric Picnic festival dat dit weekend plaatsvindt. Toen ik op het kantoor aankwam, kreeg ik meteen het leuke nieuws dat ze nog een plek vrij hadden voor het festival en dat ik dus vanaf morgen een heel weekend op het festival mag gaan kamperen en voor Amnesty mag gaan werken. Dit betekent dat ik onder het genot van artiesten als George Ezra, Dua Lipa, The Prodigy, The Kooks, Ben Howard, Kendrick Lamar en Gavin James handtekeningen mag gaan inzamelen voor petities van Amnesty. Het festival vindt plaats in Laois, een uurtje rijden vanaf Dublin, en hier zijn we vanochtend om 10:15 uur naartoe gereden om alles klaar te gaan zetten. Ik heb vanochtend ook meteen afscheid genomen van Frans en Leanne, aangezien het mijn laatste nacht bij hen was. We waren rond 20:00 uur weer terug van het festival en toen ben ik naar Leo Burdock gelopen om de bekendste fish 'n chips van Dublin te gaan eten. Aangezien ik erg moe was na deze lange dag, ben ik na het eten naar het hostel gegaan waar ik vanavond verblijf, zodat ik morgen weer topfit ben om naar het festival te gaan. We vertrekken morgen om 9:30 uur met een bus naar het festival en komen maandagochtend weer terug. Dit was dus even mijn laatste berichtje voor het weekend. Na het weekend alles over het festival!

-----------------------------

Today was already my fourth day in Dublin. Yesterday Pina, my mentor at Amnesty International, invited me to come and help them prepare at Ireland’s biggest festival, this weekend's Electric Picnic festival today. When I arrived at the office I immediately got the exciting news that there was a free spot for the festival, which means that from tomorrow on I will be camping and working at the festival this entire weekend. This means that I will be collecting signatures for Amnesty’s petitions while enjoying artists like George Ezra, Dua Lipa, The Prodigy, The Kooks, Ben Howard, Kendrick Lamar and Gavin James. The festival is in Laois, which is about an hour driving from Dublin, and this morning at 10:15 am we drove there to prepare everything. This morning I also said goodbye to Frans and Leanne since it was my last night at their place. We came back from the festival around 8 pm and after that I went to Leo Burdock to eat Dublin's most famous fish 'n chips. Since I was very tired from this long day I decided to go to the hostel where I'm staying tonight right after I ate my fish 'n chips to make sure that I'm full of energy for the festival tomorrow. Tomorrow at 9:30 am we're heading to the festival by bus and we will be back on Monday morning. So this was my last post before the weekend. After the weekend I'll write everything about the festival!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Stradbally

Stage Dublin

Stage van 5 maanden bij Amnesty International in Dublin.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2019

Week 17/18 in Dublin

06 Januari 2019

Home sweet home

17 December 2018

Week 16 in Dublin

10 December 2018

Week 15 in Dublin

03 December 2018

Week 14 in Dublin
Britt

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 10897

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 Januari 2018

Stage Dublin

Landen bezocht: