Home sweet home - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Verstappen - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg Britt

06 Januari 2019 | Ierland, Dublin

English version below

-----------------------------

Nou ik ben even weggeweest, maar dat kwam natuurlijk doordat ik voor Kerst naar huis ben gegaan. Wat papa en mama alleen niet wisten, was dat ik 20 december al naar huis kwam in plaats van 24 december. Voor degenen die het gemist hebben, zie hieronder de filmpjes van hoe ik papa, mama en oma verraste. Ik heb een heerlijke Kerst gehad thuis en het was super leuk om iedereen weer eens te zien. Gisteren ben ik weer teruggevlogen naar Dublin en morgen begin ik aan mijn laatste stageweek. Tot volgende week!

Well I've been away for a while, but the reason for that was of course that I was going home for Christmas. Only, my parents didn't know that I already came home on 20 December instead of 24 December. For the people who missed it, see below the videos of me surprising my mom, dad and grandma. I had a lovely Christmas at home and it was great to see everyone again. Yesterday I flew back to Dublin and tomorrow I'm starting my last week at Amnesty International. See you next week!

• 06 Januari 2019 - 18:51

Annie Van Bommel:

Britt, leuke verrassing voor pa, ma en oma.
    Nog veel plezier de laatste weekjes in Dublin en tot 17 januari dan staat de ijstaart klaar